Τα πρωτότυπα οχήματα που χρησιμοποιεί η Ford Motor Company για τον έλεγχο νέων σχεδίων αποτελούν μια σημαντική ετήσια επένδυση. Μια ομάδα μηχανικών που κάνουν το μεταπτυχιακό τους στη διοίκηση για μηχανικούς παρακολουθώντας ένα πρόγραμμα του πανεπιστημίου Wayne State που διδάσκεται στις εγκαταστάσεις της Ford προσάρμοσε ένα παράδειγμα μοντέλου κάλυψης για να ξεκινήσει την ανάπτυξη του πρωτότυπου μοντέλου βελτιστοποίησης (POM). Η Ford χρησιμοποιεί το POM και τα σχετικά εξειδικευμένα συστήματα για τον προϋπολογισμό, τον σχεδιασμό και τη διαχείριση στόλου πρωτοτύπων για τους αναγκαίους ελέγχους και για τη διατήρηση της ακεραιότητας των ελέγχων, μειώνοντας το ετήσιο κόστος του πρωτοτύπου κατά περισσότερα από 250 εκατομμύρια δολάρια. Η πρώτη χρήση του POM στο όχημα European Transit μείωσε το κόστος κατά περίπου 12 εκατομμύρια δολάρια. Το μοντέλο συντόμευσε δραματικά τη διαδικασία σχεδιασμού, καθιέρωσε παγκόσμιες διαδικασίες και δημιούργησε μια κοινή δομή για το διάλογο μεταξύ προϋπολογισμού και μηχανικής.
Αυτό το έργο αναγνωρίστηκε από το Institute for Operations Research and the Management Sciences (INFORMS®) και έλαβε το Franz Edelman Finalist Award for Achievement in Operations Research and the Management Sciences (29ο έτος διαγωνισμού). (Βραβείο Φιναλίστ για Επίτευγμα στην Επιχειρησιακή Έρευνα και στη Διοικητική Επιστήμη.) The Franz Edelman Award recognizes and rewards outstanding examples of operations research, management science, and advanced analytics
Μια αναλυτικότερη περιγραφή του έργου παρουσιάζεται στο σύνδεσμο: Ford Test Vehicle Optimization Honored
Ερευνητικά αποτελέσματα: Rightsizing and Management of Prototype Vehicle Testing at Ford Motor Company