Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων & Τουρισμού

Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο

Διαχείριση Παραπόνων

Η πολιτική διαχείρισης παραπόνων απευθύνεται σε ενεργούς φοιτητές ή φοιτήτριες όλων των κύκλων σπουδών του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου και αποσκοπεί στην επίλυση διαφωνίας ή προβλήματος, όπως:

  1. Διαφωνία σε θέματα σπουδών και φοίτησης
  2. Ανάρμοστη συμπεριφορά από μέλος ακαδημαϊκού ή διοικητικού προσωπικού
  3. Ελλιπής καθοδήγηση φοιτητών από μέλος ακαδημαϊκού προσωπικού
  4. Ελλιπής καθοδήγηση φοιτητών από μέλος διοικητικού προσωπικού
  5. Ελλιπής απολαβή ή ανεπιτυχής απολαβής κάθε άλλου είδους παροχής υπηρεσιών από το τμήμα.

Οι φοιτητές/τριες του Τμήματος ΔΕ&Τ μπορούν να βρουν τον πλήρη Κανονισμό Διαχείρισης Παραπόνων ΕΔΩ.

Έντυπο Υποβολής Παραπόνων

Μετάβαση στο περιεχόμενο