Το έργο «Σχέδιο ψηφιακού μάρκετινγκ Περιφερειακής Ενότητας Ηρακλείου για τους επισκέπτες κρουαζιέρας» αποτελεί παροχή υπηρεσιών από το Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο (ΕΛΜΕΠΑ) προς τον Οργανισμό Λιμένος Ηρακλείου (ΟΛΗ).
Σκοπός της μελέτης είναι η ανάπτυξη ενός πλάνου ψηφιακού μάρκετινγκ, που θα θέτει τους μελλοντικούς στόχους και θα προσδιορίζει με ακρίβεια τις ενέργειες που θα πρέπει να υλοποιηθούν από τον ΟΛΗ, ώστε μέσω της αξιοποίησης σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων μάρκετινγκ να επιτευχθεί η ανάδειξη των σημείων ενδιαφέροντος της Περιφερειακής Ενότητας Ηρακλείου, η ενίσχυση της εμπειρίας των επισκεπτών κρουαζιέρας στο Ηράκλειο, η αύξηση του βαθμού ικανοποίησής τους, και ακολούθως η απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος του Ηρακλείου ως προορισμού κρουαζιέρας έναντι άλλων προορισμών, είτε στο εσωτερικό είτε στο εξωτερικό της χώρας.
Το τελικό αποτέλεσμα αποτελεί πρόταση για την ανάπτυξη μίας σειράς ψηφιακών εργαλείων και εφαρμογών, τα οποία είναι προσαρμοσμένα στις ιδιαίτερες ανάγκες και επιθυμίες των επισκεπτών κρουαζιέρας, και θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν από:
- Τους δυνητικούς επισκέπτες κρουαζιέρας πριν το ταξίδι τους κατά τη φάση λήψης αποφάσεων για την αγορά μιας κρουαζιέρας και της αναζήτησης πληροφοριών για τα λιμάνια – σταθμούς που περιλαμβάνονται στα δρομολόγια των εναλλακτικών προσφερόμενων κρουαζιέρων,
- Από τους επισκέπτες κρουαζιέρας που αποβιβάζονται στο Ηράκλειο και αναζητούν περιεκτικές και χρήσιμες πληροφορίες για την περιήγησή τους στην πόλη του Ηρακλείου και την ευρύτερη περιοχή,
- Από τις εταιρείες κρουαζιέρας για την καλύτερη προώθηση των προγραμμάτων κρουαζιέρας που περιλαμβάνουν το Ηράκλειο είτε ως homeport είτε ως ενδιάμεσο σταθμό,
- Από συνεργαζόμενα τουριστικά γραφεία που θα μπορούν να αξιοποιήσουν τις διαθέσιμες πληροφορίες για την διοργάνωση εκδρομών και περιηγήσεων για τους επισκέπτες.