Η πολιτική διαχείρισης παραπόνων απευθύνεται σε ενεργούς φοιτητές ή φοιτήτριες όλων των κύκλων σπουδών του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου και αποσκοπεί στην επίλυση διαφωνίας ή προβλήματος, όπως:
- Διαφωνία σε θέματα σπουδών και φοίτησης
- Ανάρμοστη συμπεριφορά από μέλος ακαδημαϊκού ή διοικητικού προσωπικού
- Ελλιπής καθοδήγηση φοιτητών από μέλος ακαδημαϊκού προσωπικού
- Ελλιπής καθοδήγηση φοιτητών από μέλος διοικητικού προσωπικού
- Ελλιπής απολαβή ή ανεπιτυχής απολαβής κάθε άλλου είδους παροχής υπηρεσιών από το τμήμα.
Οι φοιτητές/τριες του Τμήματος ΔΕ&Τ μπορούν να βρουν τον πλήρη Κανονισμό Διαχείρισης Παραπόνων ΕΔΩ.